Tuesday, December 13, 2011

bunyi lari-lari atas siling...

Hmm..stress betul bila dengar bunyi tu. kadang tengah malam masa sy feeling2 nak tidur la dorg start lari-lari kat atas siap drift gesek lagi. sakit hati la. 

rasanya masa baru pindah masuk dulu takde pula dorg dok bersukan ni. baru seminggu ni makin menjadi-jadi.

kadang tu tengah buat keje siang hari pun bunyi. kot ade olahraga kat atas tu? Kalau nak main olahraga sila ke padang permainan depan simpang taman ni bukan atas siling rumah sy....ohhh tolong la.. pegi jauh-jauh..bumi ni luas tapi rumah sy dah penuh....

ade sape2 yang boleh bagi petua halau tikus2 ni tak???
 
Thank you for reading this :)

2 comments:

B Suria Sari said...

kasi rachunnnnnnn.. hehe

dnasura said...

xmo racun....kang da mati geli mo pegang....huhu