Thursday, June 02, 2011

Sikit-sikit lama-lama jadi bukit

hehe..tiba2 mood peribahasa pula hari ini.




kena letak gambar duit tabung baru lah motivated..haha..saje guna gambar duit ni sebab kekadang kita lupa dalam seharian kita mencari nafkah untuk diri sendiri dan keluarga, mungkin kita lupa ada hak untuk mereka yang lain dalam pendapatan kita tu kan. so the point is sedekah la untuk amal akhirat kita esok2. tak semestinya bila sebut sedekah hanyalah menghulurkan duit. sedekah tenaga untuk membantu mereka yg memerlukan pun boleh, janji hati kena ikhlas...barulah keberkatan tu datang.. 


untuk pengetahuan kawan2, sy sedang berusaha untuk menjadikan sesuatu yang sy idamkan menjadi realiti. yeah..its personal..tapi sebab tengah berkobar2 maka sy nak share beberapa perkara yang telah pun dalam progress..hihihi


perkara 2,4,6 is progressing well now..


apepun bulan 10 ni kena convo dulu. ish tak paham ke entry ni?  klu gitu kena pusing balik entry sy yang lepas2.. cari sampai dapat ye :)


dan jangan lupa doakan semuanya yg terbaik untuk dyg noorasura, terima kasih daun keladi...




Thank you for reading this :)

No comments: