Friday, May 27, 2011

Tahniah! semoga Allah memberkati dan memberi rahmat kepada kamu

Khas untuk teman-sehati-sejiwa zaman diploma sy..

Asma hamzah & pasangan

serba sedikit tentang asma ni..

Asma ni lemah lembut orangnya, dia adalah 2nd ganurian yang sy kenal sewaktu belajar kat KPM dulu selepas yatie. duduk dalam kelas mesti sebelah2. projek ke presentation ke mesti dengan asma. teman belajar yang baik dan bile sy dalam zon 'down' dia selalu ada untuk mendengar.. dyg minta maaf sebab dulu zaman belajar bila dyg moody asma la yg selalu kena...hehe.masa duduk rumah sewa (Sem last dip) asma selalu masak tomyam yg sangat best.. terima kasih kerana menjadi sahabat yang terbaik.. dan setiap mereka yang baik ini pastinya menemui pasangan yang baik juga :) semoga berbahagia dalam limpahan rahmatNYA..selamanya..hingga ke syurga hendaknya.. Amin...ya Rabb..


asma kawan sy ni dah besar panjang sekarang, makin ayu..hehehe dah boleh jadi ibu.. :)


p/s: sy juga yang belajar tak habis2 lagi...
mcm mak sy cakap dari umur 5 tahun kendong beg x sudah2 sampai sekarang...
erm umur dah 26 ni pun pike pasal nak sambung belajar lagi..
apepun, itu hal sy dgn diri sy kan...
awak tolong doakan untuk sy ye...terima kasih awak.. :)

No comments: