Wednesday, March 31, 2010

Kecik hati saya tau!

dear awak,

saya minta maaf seandainya entry ini akan menyinggung hati awak (atau kawan2 saya/awak...atau pun en/cik anonimos)ataupun mungkin lepas ni saya akan dimaki hamun, tapi takpe, ini saja cara sy nk luahkan isi hati sy pada awak....

kita sama2 lepak kedai mamak tengok bola, kita datang happy, tapi bila kita nk balik dari tengok bola tadi muka awak cam tak puas hati dengan sy,kenapa awakkk?

ke sebab sy tutup hidung dengan tisu, sy kibas tisu nak tepis asap rokok awak, awak rse sy ni membuat awak tak selesa? sy pun nak tengok bola jugak, udara ni kite kongsi same, awak punya pasal la nak merokok, tapi sy memang dari kecik tak boleh asap rokok, harap awak boleh faham diri sy, saya tepis n tutup hidung sbb sy sesak nafas..

salah ke sy nk tutup hidung mase awak merokok??? asal awak tegur macam saya pulak buat udara yg kite share tu kotor? sy tak marah awak nak merokok, tapi awak pun kene la bagi ruang udara bersih kat sy, itupun nasib baik saya tak bace yasin kat awak masa awak merokok tadi... klik sini

kes ini siapa patut bertolak ansur? yg merokok kene hembus asap rokok kat tempat lain ATAU sy yang kene sedut semua asap rokok awak?

kecikkk sungguh hati sy..

sampai hati awakkk :(

awak yg bertanggungjawab kalau saya mati sebab asap rokok awak...


hisap la banyak2 lagi, awak memang tak sayang sy..sebab awak pun tak pernah sayang diri awak sendiri...

sy minta maaf, saya pun bukan baik sangat...tapi kalau sy ni kaya boleh beli TV sendiri dan langgan astro, mungkin saya tak perlu buat entry ini..sy pun tak suka tulis entry macam ni..haishh...


**entry ini tidak ada kene mengena dengan sesiapa, kalau nak rase ade kene mengena atau nk bagi pendapat tu sila lah tinggalkan komen..

2 comments:

Anonymous said...

pujuk dia..len kali kita tgk berdua je kat meja tuh. jgn dok ngan smoker.. at least bila kita tutup idung dia x terase n kita pon x akan kecik hati...

dnasura said...

tq anon :)

at least ada juga yg faham isi hati sy...