Sunday, January 03, 2010

MITA - masuk kelas hari pertama

Selamat tahun baru 2010. dan selamat hari jadi buat adik bungsu saya-moon.

ok proceed...

orang lain kelas hari isnin start. saya pulak hari esok (ahad), jam 8am pulak tu. subject project management bagi peringkat master sudah pun bermula..adeh..cam x percaya dah sign up master..ish..ish..tapi syukur alhamdulillah..mudah urusan nak sambung study ni..buat kawan2 semua, tolong doakan kejayaan saya dalam tempoh setahun ini..insyaallah saya doakan juga kejayaan buat kawan2 semua..

tapi kan, ada satu problem perlu diselesaikan sementara study ni berlangsung...erm..actually nak cari kerja part time bagi menampung belanja harian semasa study ni. nak harapkan family, jangan harap la.. mak dah terus terang xleh nak bantu..erm..ape nak buat.. hendak seribu daya tak hendak seribu dalih..maybe kene jadi waiter kat secret recipe JJ kot pas ni.. takpun paling koman jadi promoter kat mydin mitc..haha..so sape2 yg terserempak ngan pipi bulat saya ni jangan lak buat2 peramah nak tegur, saya ni pemalu orangnya..hahaha ye la tu..uwekkkk..

buat mereka yang ade berhutang kat saya tu, jangan la segan2 nak bayau balik hutang2 hangpa suma.. saya dah pegang title student balik ni da sengkek balik.. bayau jgn tak bayau k..

ok la, nak tido da..esok kena bersiap awal.. semangat nak masuk kelas dah berkobar2..teringat time sekolah dulu2..cuma bezanya tiada kasut sekolah baru dan uniform baru..cuma pakai apa yg ada..huhuhu tapi yang penting, study kena study dan jgn main2..haha

nite. semoga esok lebih baik dari hari ini..

15 comments:

Tie said...

Tahniah dek. Berusahalah bersungguh-sungguh. Tak pe laa, kerja sambil belajar. Kak tie kagum dgn sikap adek. Terus maju dan semoga berjaya.

fya zainal said...

whao..congrate sura..studi bebaik^^
aku pun nk wat part tyme huhuhu^^
mcm ko gk..mak aku dh gtau awal2..tanggung sendiri studi hahha..

Kuwe said...

ni kalau kenyit kenyit mata time nak bayar. boleh dapat free dok?

B Suria Sari said...

congrate uda smbg master.. happy for u.. ;)

dnasura said...

terima kasih kak tie, fya, bb, doakan kejayaan tuk sy k..


kuwe: haha kalau nak free kenyit la kat anak bos mydin..haha.. erm, jadi cashier pun bagus jugak, tapi segan la jumpa ramai org...hehe

ajim said...

giler la, sambung master.. tahniah!!

keje kat rfc la, leh mintak makan free.. haha.

dnasura said...

tapi rfc mydin mitc tak opening lagi kan? huhuh.. kalau kerja situ mesti kenyang je...hahaha

Jua @ Naju said...

tetiba je teringat nak tny
org de pape hutang x ngan kak dayang ;p
hehe

dnasura said...

oh jap, nak cek buku 555....

erm...najua clean lagi.. takde hutang2, suma dah zero2 kan? hahaha study macam? oke?

j0j0_bdiN@ said...

bestnye da aik master~~
ni pn bile tahnye nak dapat sambong degree~~
nak masok u~~~

dnasura said...

mohon la mane2 Uni..
insyaallah boleh masuk punya..haha

papat a.k.a penyu said...

k.dayang...congrate...
wish u best of luck...
dila pm nk ikut jejak lgkh k.dayang la...
hahaha...doakan shaye ek...
lot of love...
n miss u...

dnasura said...

dila a.k.a penye:
hehe rindu dila gak, ingat lagi dulu dtg rumah sbb nk stadi ngan najua.hehe insyaallah, semua yg berusaha tu akan berhasil. chayok2!

MissNera said...

salam dayang...
remember me? :D

dnasura said...

hahaha ya ya NeraFatimah...aku kenal kau..hahaha rindu giler...lama tak jumpa...masih di TTDI ke?