Tuesday, November 17, 2009

Saya kembali cergas...heheheh

Assalamualaikum wbt..

huhu senyap je kan selama ni... sebenarnye ada keje nak disiapkan.. dan hari ni saya nak cakap pasal smartcoco A+ dan jus Al-Khaira.

actually, nak described secara lanjut pun sy ni tak pandai..
saya pun kene buat website je, bila dah siap hosting ni baru saya sempat nk buka belog ni. maaf la yang mane tak sempat saya ziarah tu, insyaallah, sy sempatkan berziarah ok.

so inilah sedikit sebanyak hasil kerja saya,boleh klik di sini http://www.smartcoco.net
harap client ni suke laa..insyaallah.

actually time develop web smartcoco ni, saya tertanya2 juga betul ke product smartcoco A+ dan jus Al-khaira ni berkesan? macam ye ye oi je tengok akak2 tu, sekali one day digerakkan Allah hati akak sorang tu (Puan Nor) hadiahkan sekotak Smartcoco A+ ni kat saya..

day first saya minum,
erm..saya rasa cam ape ek, maybe kite takut nak mencuba kan, takut side effect ke kan, so minum pun cam takut2 je, tp sy buat macam minum milo, amik biskut dalam tin buat cicah..hehehe tapi day first ni xde la perubahan lagi kat saya yang kuat tido ni..

day two,
saya ni cepat mengantuk, kul 10pm dah tido klu xde keje. so bile dah kene desak siapkan web ni dalam masa seminggu, malam nak buat tu saya minum sepaket lagi smartcoco ni. alhamdulillah, tak ngantuk sgt, saya boleh fokus buat kerja sampai kul 1:30am..klu nak lewat lagi pun boleh, tapi saya tak biasakan diri untuk waktu tidur yg tidak menentu..hehe manja sgt kot..tapi saya puas hati dapat buat kerja malam tu tanpa mamai..hehe..

3rd day,
pagi tu sy bawa 2 paket smartcoco ke ofis, sarapan saya bawa bekal nasi goreng, dan sy bancuh air smartcoco kat ofis, lepas sarapan, minum smartcoco, alhamdulillah sampai waktu lunch tak ngantuk, nak kata lapar x lapar..nafsu makan tu xde la naik sangat macam hari2 sebelum ni. petang tu sy minum lagi sepaket.. sbab saya memandu balik kerja, saya tak risau mengantuk, dan saya boleh tumpukan perhatian, badan dah kurang lenguh bile driving..

cukup lah tu..hehe cam promote lak..tapi btul la, sekarang ni dah 2 minggu saya minum smartcoco ni. yang saya perasan saya tak terjaga malam lagi (dulu saya selalu terjaga mlm, terkejut2), boleh buat mcm2 kerja tanpa rasa lenguh (lebih bertenaga), insyaallah sy nak sambung master ni nak amalkan smartcoco, mudah2an fikiran sy lebih cerdas, badan sihat, dan muka lebih berseri ..eceh! gurau je sapa tahu leh jd kenyataan kan hehehe..

saya nak sambung study nih..doakan kejayaan saya k..

6 comments:

Tie said...

Ooo... tak pernah tahu pasal smartcoco tu...

Setakat ni anak2 kak tie makan vitamin appeton tu je. Tu pun kalau ingat. Hihi.. susah nak suruh mereka makan. Macam nak suruh makan ubat!

dnasura said...

hahaha yeke, saya dulu tak makan vitamin ape2 pun kak, tu yang pelupa. alhamdulillah la skrg ni dah boleh retain memory hihihi, kalau la dari kecik dapat minum smartcoco ni agaknye sy ni dah blaja jd doktor kot..takde la lembab je..hikhik

Tie said...

Dyg, makan kismis bagus tau. Tak mahal pun. 7 biji sehari sekurang-kurangnya dengan selawat sekali. Makan sebiji demi sebiji. Kak tie nak kena amalkan semula....

dnasura said...

insyaallah kak. dulu kan time sekolah duk asrama mak dyg selalu bekalkan kismis kat dyg, bila dah besar ni duk jauh ngan mak dah lupa nak makan kismis.. dyg pun nak kene amal juga ni..jom2 ramai2 kite amalkan k.

en_me said...

good luck tewww.. ehehe

dnasura said...

insyaallah... terima kasih en_me :)