Tuesday, September 29, 2009

Suatu cerita yang lepas..

Assalamualaikum semua..

the recent 16th september was my birthday..thanks for all friend yang mendoakan saya. Thanx buat kesayangan saya Naim, sebab walaupun malam tu dia sibuk main futsal, tapi dia masih ingat besday saya. terharu..huhu..Thanks buat mak yang jalan2 ke ampang hari itu tapi masih ingat besday saya (even mak kol lewat malam sebab mama baru ingat besday saya bila tengok kalendar kat handphone beliau..huhu), thanks buat adik-beradik yang berlumba2 wish besday saya, especially mun, yang sanggup kol guna public phone pagi2 sebelum masuk kelas sebab dia duduk asrama..saya sangat hargai ingatan mereka semua..

thanks buat kawan2 di sabah fya, ernah, bb dan kawan2 diploma dulu yanie, yatie, farah, asma,nor, hannan, grace, nurul, dan banyak lagi kerana walaupun ada diantara mereka yang tak message saya tapi mungkin mereka selalu mendoakan kebahagiaan saya..

thanks buat Dr.sazilah yang tibe2 hantar email untuk wish besday..terharu lagi.. thanx buat kawan2.

tapi sampai sekarang pa saya tak wish besday saya..huhu sehari suntuk saya tunggu.. erm.. mungkin beliau sibuk dengan kerja dan family baru beliau..apa nk buat.. :(

lagi cerita yang lepas, hari raya 20th september, malam raya saya demam, suhu tinggi sampai mate pun rase nak juling..sy mesej pa selamat hari raya, tapi pa tak reply pun..sedih je, dengar takbir sayu..apa lagi demam terus sampai esok..mak masuk bilik mak letak tangan kat dahi saya terus mak cakap tu demam rindu..rindu pada dua orang je, satu pa dan satu lagi naim..hehehe pandai mak ambik hati nak pujuk saya.. :) rindu mereka berdua..huhu

plan time raya, naim nak datang rumah saya ngan family dia..tapi abah dia sakit..erm..terus tak datang2 sampai la hari ni. sian kat abah dia juga. kaki abah dia bengkak..hurm..dugaaan....

baru masuk minggu kedua praktikal kat penerbit UTeM, selepas UTemSOL tutup. saya happy kerja di sini. walaupun perlu bersiap awal subuh untuk tunggu bas ke MC dan seterusnya ke Kampus bandar..kerja kat sini macam main ofis2..(gantian perkataan masak2) sebab staff memang professional dalam menyiapkan tugas masing2..walaupun persiapan konvo untuk 3hb oktober ni tak siap lagi, tapi masing2 mengamalkan petua masing2 untuk sentiasa ceria..itulah dia kelab ceria penerbit atau lebih dikenali sebagai KECEPER.. :)

pagi tadi saya bersiap lambat sebab nak buat bekal roti untuk sarapan. time nak masuk bilik mandi kaki saya entah macam mana boleh tergelincir..terjelepuk kat depan pintu bilik air..adeh..sampai petang ni rase sakit2 lagi kat lutut ngan siku. dugaan..sabar lah wahai diri!

oklah, nak balik dah..bas kat depan ofis ni kul 520, lagi 8 minit nak tunggu..hehe..

terima kasih buat semua yg mendoakan saya..semoga kita semua dirahmati Allah..amin..

10 comments:

Missc0mot said...

epy belated bufday dayang...
semoga dimurahkn rezeki dan dipjgkn umo yea....

camat ari raye ugak!!!
maaf zahir dan batin..!!

Tie said...

Happy birthday Dyg..walaupun lambat sikit, dan selamat hari raya...

Lama betul dyg menyepi, ingat dah lupa nak blogging.

Semoga terus maju dan berjaya...dan bahagia, insyallah

dnasura said...

MissComot: selamat hari raya azie :) maaf zahir batin k.

dnasura said...

Kak Tie: Amin..terima kasih doakan dyg..hee tu la, dyg pun hampir2 lupa nak update belog..cuti raya punye pasal..haha

ayin jemin said...

happy belated bday for you.
jgn la sedih k.
papa sy pun xpna wish bday dgn saya.dia bz kerja bh tu. :)


btw,
sy tag kamu!
sila lawat blog utk meliht soalan.

dnasura said...

ayin: bah! boleh baa kalau kau....

ajim said...

moga usia yg berkurang ini mematangkan kamo.. :)

Princess 1108 said...

salam..
http://www.nadiah-nad.blogspot.com

dnasura said...

ajim: terima kasih ajim..PSM ok dah ke?

ajim said...

PSM? huhu.. jgn tanye.. sedey den rasa.. haha.. OK la kut, cuba agak serabai tahap giler nak ciapkan.. tapi alhamdulillah, PSM 1 dah submit report.. tinggal present je.. :)