Thursday, June 11, 2009

baca kalau mahu...kalau tak..

(Sila play video dulu untuk mendapatkan suasana yang perghhh-wa-cakap-sama-lu..)

Tajuk: aku rindu kamu..
Mood: Mendung
Props: Jiwa, Mata kuyu, Tekak & bibir yang munggil




Duhai ombak,

aku rindu irama kamu. 

rindu pada bau air... seiring sang kerikil kecil.

rindu betapa damainya aku dikala memerhatikanmu.

tapi bila lagi dapat aku mengelus arus manjamu...?

...

aku rindu kamu ombak
...



p/s: lepas baca ni agaknya ada tak sesiapa nak ajak saya pergi mandi pantai..?? hehe mengidam main ombak  ni...


8 comments:

ayin jemin a.k.a ain said...

sangat bisa ayat tu..melayang gilak!

dnasura said...

ayin jemin a.k.a ain : hehe lama betul suda sy nda mandi pantai, rindu ni..

fya said...

bha balik sbh kita g mandi pantai..hee~~

nurdaniella said...

salam dnasura.. fuhh, tajuk suspen jer.. ingatkan apahal la.. berkejar akak datang, rupanya nak mandi laut.. jom la gi port dickson.. kat melaka dah tak de pantai yang cantik dah.. sumer jadi mangsa kerakusan pemodenan..

dnasura said...

fya: hahaha jauh betul tu, kena rentas laut china selatan lagi.. hehehe...

dnasura said...

nurdaniella: hehe kak, tajuk merapu saje nak publisiti. hahaha. melaka ni pantai tak cantik, tapi nk g port dickson tak reti pula nak berjalan..hehehe

kayteeze said...

Uwaaa....... kaktie nak itot...

Nak berendam dalam air... panas laa...

dnasura said...

Kak tie: hehe tu la panas kan, malam2 pun rase berpeluh je duk rumah. jom nek basikal dayang kite gi port dickson. hahaha