Thursday, May 21, 2009

Rezeki Jangan Ditolak..

Alhamdulillah ^_^

bulan ni ada sedikit peningkatan di dalam bucket project saya. maka saya mungkin terpaksa bahagikan masa untuk blogging dan development web dan translationing dan sebagainya.

sebenarnya sekarang ni saya tengah uruskan development web bagi satu syarikat kecantikan berasaskan aura warna, dan therapy. tema dia nak color pink. jadi saya pun dah siapkan web banner dia, nanti saya capturekan dan post kat portfolio saya k.

dalam tu pula, ada juga nak buat advertisement untuk satu company catering ni. tapi tak sempat lagi nak buat short discussion  pasal items yang dia nak. sebabnye taukeh catering tu tengah sibuk ngan katering. dan saya pula asyik sibuk dengan translationing works dan PSM II. oh sungguh sibuk. segan pula nak tanya taukeh tu bila dia free..

rupa-rupanya: dan saya masih lagi tiada tempat nak internship bulan 7 ni. eh ada tak siapa2 yang boleh suggest tempat internship kat saya?? heeee....tolong laaaa... :P

8 comments:

kayteeze said...

Oooo.....sibuknya........

Tak pe.... slow and steady laa, rezeki tu....ekekeke......

dnasura said...

kak tie: tu la, tak sempat lagi nak melawat belog kak tie. nanti dyg sempat2 kan k. hihi syukur lah Mak kak tie dah sihat ^_^

nurdaniella said...

salam dayang.. sibuk 'ek.. tak pe ar.. bak kata kak tie, tu semuanya rezeki.. tapi sibuk2 macam mana pun, kesihatan kena jaga yer..

dnasura said...

nurdaniella: terima kasih kak :) insyaallah..

ajim said...

wah.. rajinnaya kamo.. !!

dnasura said...

ajim: tu sebab entry kali ni tajuk 'rezeki jangan ditolak' hee ^_^

dilla said...

internship kt TM Smart School nk?? :P

sebulan insyaAllah pat rm400..

website kompeni: www.tss.com.my & www.bestaried.com.my

kompeni IT bkn sekOlaa yep :D

klu bmint anta resume kt nuradillah@tss.com.my

wslm

dnasura said...

dilla: oh insyaallah. nanti saya nak try hantar resume. terima kasih ye dilla ^_^